it'll never change my mind

Gällande mängden plugg jag har borde jag ha stannat hemma hela helgen men så blev det alltså inte. Fredagen spenderades med my babe vilket nästan tack och lov har blivit standard nu, blev massa skratt och flippade grejer som vanligt som jag aldrig aldrig aldrig kommer att tröttna på. 
 
Igår vankades det förfest på Söder där jag verkligen hällde i mig vin och blev full på ingen tid alls, lyckades iaf ta oss till stan där det blev utgång eftersom Björn Rosenström var på Harrys. Observera att vi tog bild med honom hahah så jävla oslagbara. Dansade som fan, aktade oss för bitches och kramades med lite fans innan jag slutligen var hemma strax efter 3. 
 
Ja vi förlorade mot Celta Vigo och blev utslagna ur cupen så alla haters får tyvärr vatten på sin kvarn, men men skam den som ger sig. Ska verkligen försöka plugga nu, xoxo 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0