no one's ever gonna hurt you, love

Hade liiiiite för höga förväntningar inför nyår i kombination med regn och för lite tid, blev inte så full som jag hade önskat men fick iallafall spendera kvällen med mina brudar och bara dansa, skratta och leva som fan vilket är huvudsaken. Blev lite kaos på stan, blev bjuden på 193836 efterfester men pallade inte så först gick vi till Skogsängen utan strumpbyxor hahah och därifrån fick jag skjuts hem av bästa Marko och sen var det tack och godnatt för min del. 
 
Gårdagen spenderades med Johanniiiii då rond 3 stod på schemat men mer än så säger jag inte. Tecknade filmer, massa chips & dricka och oändliga skrattattacker, finns ingen som du. 
 
Nuuuuu tänker jag bara chilla resten av lovet så hör av er, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0