the great unknown

Mina inlägg börjar bli fett enformiga men jag tar alltså studenten i ö v e r m o r g o n. Idag stod som sagt tårtkalas med klassen, parallellklassen och alla lärare på schemat och det var fruktansvärt onödigt att jag tog mascara på underfransarna för jag grät som en gris framför alla redan innan våra tal var klara. Hann gråta både en andra och tredje gång när jag kramade min mentor och Christa men aa låt mig!!!! 
 
Solade efter skolan och tog mitt livs sista powernap medans jag går på gymnasiet, så sinnes. 
 
Tänkte att jag skulle deffa månaden innan studenten men så blev det ju inte hehehehe, har ätit chips hela veckan och ändå klagar jag på att jag blir fet och får finnar HAHAHA livet. 
 
Imorgon ska jag till tuna park, sola en sista gång och sen dekorera flaket med mina brudar på kvällen. Sen är det dags. Pusshejs 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0