But you'll never be alone

Det enda som kunde göra min helg ännu lite sämre var att Real skulle förlora, och självklart gjorde vi det. Mot ett jävla blåbärslag. 20 poäng på 10 matcher. Har inga ord. 
 
Var farligt nära på att börja gråta och bajsa på mig inför dagens gruppintervju men det gick faktiskt riktigt bra!!! Inte på den nivån att jag sopade banan med alla för alla var verkligen superduktiga men jag kan sova gott åtminstone. 
 
Gymmade efter det och tack & lov verkade smärtan i låret bara vara en sträckning för jag kunde köra squats utan problem plus lite tunga ryggövningar som gick finfint. 
 
Har ätit kebab och ska spendera resten av kvällen i sängen innan det är dags för en av mina absoluta favoritaktiviteter, nämligen att sova 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0