don't pass out with your shoes on

Gissa vem som är back on track på 50kg i squats???? Något av det värsta jag vet är när folk skryter men när jag själv gör det är det helt okej, sån dubbelmoral. 
 
Gick på tuna park helt svettig med träningskläder utan att hitta något men förhoppningsvis har jag mer tur imorgon då jag ska dit med min stjärna. 
 
När Adam får höra "åh jag minns när din syrra höll på med lalala, dom var ju typ tillsammans" av sin 'kompis' trots att det har gått nästan 2 år :-) trots att Eskilstuna är en liten stad förvånas jag gång på gång av invånarna och dess intresse för andras business... Aja nu ska jag äta chokladboll and don't give a fuuuuck
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0