Baby I'll be good to you

Om man hade en tävling gällande tröttaste människan i stan skulle jag garanterat kamma hem förstaplatsen. På grund av matchen mellan Real & Bayern fick jag endast 4 timmars sömn inatt, helt klart värt det då vi vann med 2-1 på bortaplan, vamos!!! 
 
Storhandlade igår och hälsade på morfar efteråt, som vanligt gick jag därifrån gråtandes för att 1. Jag kommer aldrig vänja mig vid att mormor inte är där och 2. Jag tycker så fruktansvärt synd om honom. Vill vara med honom varje dag, ge honom massa kärlek och bara ta vara på tiden man har. 
 
Man vet att man jobbar på ett skitställe när Securitas måste vakta entrén pga växande hot mot företaget, vet inte om jag ska ska skratta eller gråta men klagar inte på sexiga väktare iaf. Nu ska jag sova i 9 timmar hadeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0