Die another day

Rubriken stämmer inte då jag bara vill säga tack och godnatt för all framtid men man kan ju åtminstone låtsas att man inte är självmordsbenägen. Skämt åsido, självklart vill jag inte dö (just nu) men alltså jag är så fucking trött så ni anar inte. 
 
Träffade Jossis och hennes lilla Wincent idag för kvalitetstid och bebismys innan hon skjutsade mig till jobbet, shoutout även till världens bästa Johanna som hämtade mig igårkväll.
 
Har ätit brutala mängder godis i helgen men är det påsk så är det, fick två påskägg och en parfym från mamma alltså allra sötaste. Nu ska jag däcka och förhoppningsvis inte kväva mig själv med kudden i sömnen, natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0