Birthday girl

Med knappt 1,5 timme kvar av denna dag vill jag passa på att gratta världens bästa & finaste människa. Johanna Nord, min bästavän, andra halva & livshjälte fyller 20 år idag och ingen är gladare än jag över att få ha henne vid min sida. Sju år tillsammans och fler ska det bli, för dig vill jag aldrig förlora. Grattis grattis grattis!!! 
 
Träffade den lilla bönan idag för en födelsedagslunch på chopchop och imorgon blir det fiesta. Gårdagskvällen spenderades med Ida när vi dansade i spöregnet till Molly Sandén, Mendez & Sandro Cavazza på Rix FM-festivalen. 
 
Trots att jag har chillat hela dagen idag ska jag fan sova snart............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0