I'll be your friend

Fan vad sjukt att det redan är augusti. Sen vi hördes sist har jag framförallt gjort av med pengar då jag har köpt byxor, en byrå, fyllt på fransar och betalat Adams faktura för att skrota sin bil eftersom jag är världens gulligaste. Fick alltså 8000 mer i lön än jag hade räknat med vilket gör att jag går runt och sjunger "jag har para på mitt konto" typ exakt hela tiden.
 
Har även hängt med Bella och nakenbadat två kvällar i rad med två olika filurer. Ikväll ska jag troligtvis träffa Ida, kolla på Loreen och åka karuseller eftersom det är någon festival i stan som jag såklart vill ta del av. Nästan 30 grader i skuggan och fredag dessutom, kan inte bli bättre. 
 
På söndag lämnar jag & Johanna Eskilstuna för huvudstaden i ett par dagar men det får ni höra mer om senare ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0