Imma let you know

"Man vet att man är gammal när man känner sig bakis för att man har lagt sig två timmar senare än vanligt" stämmer så jävla mycket. I fredags blev det upcatchande med Ida över några cider innan vi tog oss till stan och spenderade resten av kvällen där. Hängde med Ali & company, träffade typ 50% av alla mina ragg och såg döden i vitögat även detta år när vi åkte värsta monsterkarusellerna. Skrattade ihjäl mig och hade dödsångest samtidigt, ville bara gråta men innerst inne älskar jag adrenalinkicken. Vi var hemma efter 2 nån gång och däckade väldigt snabbt efter det. 
 
Igår träffade jag Jossis för chillande & bebismys och idag åker alltså jag och Johanna till Stockholm. Detta må vara cheesy men jag är verkligen så jävla blessed som får träffa mina tre bästa vänner tre dagar i rad, all kärlek till er. 
 
Ska packa det sista och måla naglarna nu, om nån rolig stockholmare läser detta kan ni ju holla at me!! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0