Och jag kan inte fånga dig för jag vet att hela stan vill ha dig

Trots mitt ofrivilliga Grinchen-humör pga en oväntad och ledsam händelse blev det tack och lov en riktigt bra jul. God mat, fina julklappar och det absolut bästa sällskapet, vad mer kan man önska sig? 
 
Dagen efter stod utgång på schemat tillsammans med typ hela Eskilstuna, har aldrig sett så mycket folk på krogen. Efter ca tre timmar ute fick jag & Bella R nog och drog vidare i hopp om att hitta något roligare... Vilket vi inte gjorde hahaha så vi avslutade kvällen ganska snabbt på donken. 
 
Fyra timmars sömn senare mötte jag min älskling och trängdes bland hela Eskilstuna ytterligare en gång på mellandagsrean när jag äntligen hittade min nyårsklänning. Igårkväll hängde jag med Bonucci och tidigt imorse körde jag marklyft tills jag nästan spydde, det var nog allt jag hade på hjärtat ciao 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0