Poison to your heart

Long time no see, har väl ändå hänt en hel del men har inte riktigt funnit det nämnvärt. Imorgon är det alltså julafton och idag mår jag sämre än på länge, hör av er till min terapeut Johanna om ni vill ha detaljer. Hade inte tänkt göra ett deppigt inlägg men kan inte låtsas vara jätteglad när jag inte är det. 
 
Gick upp 06:15 igår och körde baksida lår/booty på gymmet, vem är som mig. Finalen i klubblags-vm gick igårkväll som vi vann med 4-1 vilket betyder att vi är världsmästare <333 
 
Imorgon ska jag äta tills jag spricker och bara mysa, i övermorgon ska jag bli så full att jag glömmer mitt namn och på onsdag ska jag träffa min kärlek. God jul mina gummor
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0