Won't go home without you

Om man bortser från att jag var tvungen att springa ut ur taxin för att ställa mig och spy mitt i gatan samt att Idas mobil blev stulen var gårdagens nyårsfirande lätt det bästa hittills. 
 
Mina bästa brudar + vodka är en kombination som bara inte kan gå fel, spenderade några timmar på Upstairs där verkligen ALLA drog i oss för att få dansa med oss... Livet som eftertraktade. 
 
Tyvärr drog vi hem tidigare än planerat eftersom tråkigheter inträffade, vid 03:30 kom Eskilstunas största gentleman med hamburgare & chicken nuggets till mig och Johanna som vi inte ens behövde betala för, mitt hopp om mänskligheten växer. Har bara legat i sängen idag och ska fortsätta så resten av kvällen, welcome 2018!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0