you left your mark on me

Om vi ska börja med lite positivitet så kan jag berätta att vi mötte Deportivo i söndags. Efter denna katastrofala säsong hade jag varken spekulationer eller förhoppningar utan var mest likgiltig. Gissa vem som blev så glad så att tårarna rann sen? Vi förnedrade, krossade och mördade. Vi vann med 7-1. Nej, motståndet var inte det bästa men det var så jävla skönt att få tillbaka självförtroendet och se att vi fortfarande KAN spela som Real Madrid. 
 
Idag känner jag mig som en trasig clown. Jag har mått illa hela dagen, haft huvudvärk och käkat alvedon i en vecka i ett patetiskt försök att hålla förkylningar så långt borta som möjligt. Men förhoppningsvis blir det bättre efter lite mat och sömn (mycket). Godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0