and I'm the voice inside your head

Värme, fina människor och god mat summerar de senaste dagarna som har varit så jävla bra!!! Dessvärre har jag gått och blivit några procent förkyld vilket inte är superduperkul då jag åker imorgon, men men.... 
 
Att återförenas med mina tjejer från jobbet var underbart, vi chillade i Allies brutala lägenhet mitt på stan och åt glass, middag, lyssnade på musik och snackade. Efter ett par timmar, en dusch och ombyte av kläder drog jag för att möta min andra halva som jag redan saknade trots att vi hade setts nio dagar innan. Vi åt ännu mer mat, pratade, skrattade och bara myste. Trots att det var sjukt varmt och vi blev väckta av både katter och fåglar sov jag riktigt bra för första gången på några dagar. My little medicin <3 
 
Är så glad över att Belgien vann igår och tog VM-bronset ifrån England, inte ens tredjeplatsen is coming home Kane. Sinnessjukt att finalen går idag och därefter är allting över, heja Kroatien!! 
 
Bild från gårdagens misslyckade pass som jag var tvungen att avbryta pga värmen, men har fan lite träningsvärk ändå. Föresten, Dan Bilzerian gillade min bild på insta HUR SJUKT??? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0