Du gamla, du fria

Och där tog även Sveriges VM-äventyr slut. Väntat men definitivt inte roligare för det. Började dricka redan vid 14 med Ingrid & Christa och var full lagom tills matchen drog igång. Första 45 minutrarna såg vi i Nyfors, i pausen gick vi till stan och såg andra halvlek på storbildsskärmen som de hade smällt upp på Strömsholmen tillsammans med flera tusentals gulklädda supportrar. Tackar min dagsfylla för uteblivandet av känslor efter förlusten, utan den hade jag förmodligen lipat men nu kände jag mig bara extremt trött. 
 
Efter att ha tagit med oss mat från donken till Ingrid kämpade jag emot tröttheten och tog mig hem, bevittnade Kroatien slå ut Ryssland och fick finbesök av Mr. A innan jag somnade. 
 
Har huvudvärk och är fruktansvärt seg men utöver det mår jag bra!!! Tack svenska landslaget för denna gång, ni satte Sverige på världskartan likt ingen annan och det är med stolthet jag bär min Sverigetröja. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0