I just wanna feel this moment

I'm back!!! Och det är så jävla skönt, har haft en väldigt bra vecka men har aldrig saknat Sverige så mycket haha. 
 
Veckan började på sämsta tänkbara sätt då jag blev svinsjuk och vädret var dåligt. Det dåliga vädret var bara tillfälligt och bortsett från några moln och regn en gång var det 30 grader och sol hela veckan. Efter endast två dagar började jag tillfriskna snabbt vilket jag tackar högre makter för. 
 
Dagarna såg i stort sett likadana ut med strand och poolhäng under dagen och utforskande i staden under kvällen. Utbudet av shopping var inte det bästa så fick bara med mig småsaker men det gjorde ingenting, bättre att spara sina små slantar. Samt att snygga killar, bra musik och bra atmosfär vart man än gick kompenserade det hela. Internet var fruktansvärt dåligt men maten var bra som fan och drinkarna likaså (viktigt). Bulgarien var helt klart godkänt men inte såhär wow, jag kommer nog aldrig att åka tillbaka dit men nu kan jag åtminstone bocka av det på listan!!
 
 
Det var underbart att komma bort ett tag och bara få slappna av utan några som helst måsten, tack för en väldigt bra vecka med världens bästa sällskap <3   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0