Kiss the boys and make them cry

En Sanna som är tröttare än tröttast efter två nätter med alltför lite sömn. Efter att jag och Johanna bevittnat matchen mellan Sverige & Schweiz (som vi fucking vann kvartsfinal here we go) spenderades resten av kvällen och natten i gamla stan. För detaljer hänvisar jag till min dagbok. 
 
Igår var dagen kommen som jag och bruttan jag nyss nämnde har pratat så mycket om, nämligen att vi skulle tälta!!! Efter att ha ägnat ett par timmar åt att slå upp tältet och få ordning på grillen kunde vi bara njuta av maten, platsen, situationen och självklart varandras sällskap. Satt på bryggan och pratade om livet medans solen gick ner, k v a l i t e t mina vänner. 
 
 
Trots att vi frös så vi skakade när vi skulle sova, svettades som att vi vore i en bastu när vi vaknade och nästan blev uppätna av alla insekter var det definitivt en bra upplevelse som jag kommer att se tillbaka på med ett leende.
 
Denna dag har jag bara gått fram och tillbaka mellan kylskåpet, solstolen & sängen (som jag aldrig mer ska ta för given). Har även blivit en hel del tårar eftersom allting tyder på att Cristiano lämnar Real vilket inte borde finnas på världskartan. Än så länge är allting bara rykten men känns som att vi alla går runt och väntar på att få det bekräftat. Godnatt <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0