Vi ägde världen

Precis som jag befarat gjorde Portugal sin sista match i VM då de trots överlägset bollinnehav förlorade mot Uruguay. Även Spanien blev utslaget mot Ryssland och hur det gick för Tyskland vet vi ju. Så jag känner bara, vilka fan ska jag heja på nu när alla mina favoriter är ute? Självklart Sverige men utöver dom är jag ganska vilse, får heja lite halvhjärtat på Kroatien som jag alltid har gillat. 
 
Efter x antal cheeseburgare, chokladbollar, en kebabtallrik och jävligt mycket sprite är jag helt återställd och planerar redan nästa utgång. Så bra gick det med mitt deffande hahaha men det är två veckor kvar, mycket kan hända!!! 
 
Imorgon ska jag träffa min beba och kolla Sverige - Schweiz samt handla det sista inför vårt äventyr i vildmarken på onsdag. Sov 12 timmar inatt men är redan trött... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0