20180609

Jag har fucking slutat på mitt jobb!!! Oron över mina eventuella tårar var absolut inte obefogad, att säga hejdå till folk jag tycker om är bland det värsta jag vet och jag grät hela vägen hem. Kramades med mina grabbar, skrev ett gulligt mail till mitt team och fick bara höra fina ord av min teamleader innan jag drog därifrån utan att se mig om. 
 
Spenderade kvällen i Jossis soffa med bebismys, prat och kladdkaksätande innan Mr. A kom och hämtade mig. Chillade i hans bil och tittade på vildsvin i fyra timmar medans solen gick upp, var hemma efter 03:30 och slocknade direkt. 
 
Blev förkyld redan igår förmiddag och sen dess har det blivit ca 20 ggr sämre. Har hög feber och ont i kroppen men försöker ändå tvinga i mig massa mat eftersom jag har flera roliga planer och bara vill bli frisk nu nu nu. Ska träna hårdare än nånsin så fort mitt mående tillåter för jag känner hur min kropp verkligen går under efter alla timmar av stillasittande. 
 
Tack Telenor för den här resan som tyvärr inte var alltför bra, men jag fick åtminstone bra vänner, en jävla massa kunskap och ännu mer erfarenhet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0