Do you think about it too

Om myten stämmer kommer jag garanterat få fyrkantiga ögon innan sommaren är över efter allt tv-tittande. Portugal - Spanien slutade 3-3 efter ett hattrick av världens absolut bästa Cristiano Ronaldo som än en gång tog en plats i historieböckerna. Det andra mest nämnvärda är nog att det blev 1-1 mellan Island & Argentina samt att Tyskland förlorade med 1-0 mot Mexico. 
 
Igår var det premiär för Sverige vilket bevittnades med Johanna och glass i stora lass. Världens bästa sport med världens bästa tjej, kan verkligen inte bli bättre. Att vi dessutom vann med 1-0 efter ett straffmål av Granen gör inte saken värre. 
 
Vet inte vad som låg i luften igår en halvregnig måndag för inte bara en eller två utan TRE av mina favoritfans frågade om jag ville träffas... Och jag sa nej till alla och gick och gymmade istället??? Kände redan innan att det inte skulle sluta bra så jag besparade mig det helt enkelt, det kommer fler & bättre tillfällen boys. 
 
Blev väckt för en timme sen pga att de renoverar lägenheten bredvid men ska träffa Jossis ganska tidigt så det är lugnt. Fatta att jag fyller fucking 20 i övermorgon!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0