I cut all my niggas off but they would still wife me

Gick upp kl 8 imorse och tog mig till gymmet för ett riktigt monsterbenpass. Svettades flera liter och hade huvudvärk i ca 6 timmar efteråt innan jag fick flipp och tryckte i mig alvedon MEN SÅ VÄRT DET. Insåg också att det endast är tre veckor kvar tills jag & mamma åker till Bulgarien vilket innebär bikinidags. Denna uppenbarelse gjorde att jag kommer att leva på typ kyckling och broccoli dom kommande veckorna samt köra en jävla massa cardio och ännu mera squats. 
 
Skräll att kvällen spenderades i soffan framför fotbollen där Portugal - Iran stod på schemat. Trots en bommad straff från mitt livs kärlek slutade matchen 1-1 efter ett mål av Quaresma vilket räckte för att slå ut iranierna och ta sig vidare till åttondelen, där Uruguay står för motståndet. 
 
Hur ovärt att det var nästan 25 grader idag men ingen sol??? Behöver sola och bli brun tills helgen då det vankas utgång med mina ladies, beställde en body med fucking expressleverans enbart för det hahaha para fanns osv osv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0