Three days out

Ser ni rubriken? Efter exakt fem månader av ångest, inre stress och fruktansvärda arbetsvillkor är det alltså bara tre dagar kvar tills jag lämnar Telenor bakom mig för resten av mitt liv. Känns pyttelite vemodigt då jag som sagt älskar mina kollegor (FAN VAD JAG TJATAR!!!) men arbetsplatsen är inget jag kommer att sakna. Min teamleader berättade idag att jag hade näst bäst samtalstider i vår grupp, skönt att veta att man åtminstone gör ett bra jobb trots att man hatar det, hehe. 
 
Blev nästan 8000kr fattigare idag då vi betalade in resan vilket svider i plånboken, men jag förstår inte ens varför jag ältar?? Ja shit vad synd det är om mig som frivilligt har bokat en resa som jag nu självklart behöver betala för. 
 
Jag var en av dem som klagade mest över den extrema värmen eftersom jag jobbade i stort sett varje dag, självklart är jag en av dem som redan saknar den nu när temperaturen har sjunkit med mer än 15 grader också ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0