Små kids utan nått att förlora

Utanför våra kunders vetskap övergick vi från Bredbandsbolaget till Telenor vilket resulterade i totalt kaos. 80 personer i kö hela tiden, ingen som kan logga in på mina sidor, ingen som vet något. Klockan 14:55 idag fick jag informationen att jag skulle ha möte med min chef klockan 15, mycket bra kommunikation & struktur osv. Enda gången jag har skrattat i veckan är när mina kollegor har sagt "välkommen till Bredbands-ööh-Telenor", fatta vilket sorgligt liv jag har.
 
Dock kom min solstråle och hämtade mig efter jobbet, vi åkte till tuna park och åt på donken och genast blev hela veckan bättre. Att jag dessutom ska spendera hela kvällen imorgon med henne gör att mitt liv går från sorgligt till fantastiskt. 
 
Träningsvärken från söndagens monsterpass har fortfarande inte släppt till 100% och jag inser hur svag & stel jag faktiskt har blivit. Aja det kunde ha varit värre, fredag imorgon och därefter väntar fyra dagars ledighet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0