and you still call me baby

Tjena hallå hej!!! Vet inte ens själv varför jag skriver då jag knappt har något att berätta men fick lite lust eller nått. Efter två veckors hostande fick jag damp och gick till vc, tog massa prover och fick medicin efter att läkaren hade skämtat om att han behövde skicka mig till akuten där jag skulle bli inlagd omedelbart. Superkul skämt, verkligen :) trots feber och infektioner i kroppen mår jag inte dåligt men jag känner verkligen att något är fel och hoppas innerligt att det går över snart. 
 
Fredagkvällen spenderades i soffan med pizza, godis & Idol tillsammans min livsglädje, herregud vad vore jag utan dig? Igår shoppade jag med mamma och idag kollade jag & Adam på AFC - Falkenberg på Tunavallen, tack för att du alltid ställer upp när jag vill dra med dig på massa grejer. Matchen vann vi med 1-0 och jag såg den senaste människan jag hade känslor för för första gången sen vi slutade träffas, det var fett jobbigt i några sekunder men jag tror ändå att det var nyttigt. Dessutom skriver han fortfarande till mig och ber mig att förlåta honom så jag har vunnit på alla sätt. 
 
Har inte tränat sen den 3/10 och känner verkligen hur mina muskler förtvinar, iochmed att jag inte mår dåligt så tänker jag trotsa allt och träna hyfsat snart.... Så det så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0