Berätta för någon annan

Sex dagar senare och jag är fortfarande sjuk, psykosen är nära kan jag lova. Kan inte ens gå 100 meter utan att hosta tills jag nästan spyr, vilket betyder att det enda jag får shotta i helgen är hostmedicin. Detta må låta löjligt men det är framförallt när jag är sjuk som jag inser hur mycket jag älskar att träna, för varje cell i min kropp vill bara springa fort & lyfta tungt. Men förhoppningsvis är jag back on track snart. 
 
Eftersom jag inte har gjort ett jack shit i veckan så har jag endast en grej att berätta, nämligen att jag & Tuva fixade biljetter till fucking Post Malone som kommer till Globen i mars!!! Att få se min absoluta favoritartist live med en av mina absolut bästa vänner - kan det bli bättre??? 
 
Om alla tycker lite synd om mig så blir jag nog frisk snabbare....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0