Baby I'll be good to you

En helt död Sanna som skriver efter brutala mängder tequila och noll sekunder sömn. Träffade världens bästa tjejer igår och förade hos mig innan vi fick skjuts till stan och spenderade resten av kvällen på Gränden som var helt fullt trots helgen innan löning.
 
Träffade både älskade Johanna från mitt gamla jobb och min egna journalistikpluggande Maluma för tredje gången gillt, därav ingen sömn ;) trots att jag spydde och skrapade upp både mitt ben och min jacka när jag & Tuva klättrade över en stenmur så var det verkligen en otroligt lyckad kväll, skrattade konstant i flera timmar och njöt av att vara återförenad med mina hjärtan. 
 
Har varit förkyld till och från så har inte kunnat träna som jag har velat men har åtminstone fått till två pass med marklyft i veckan. Dagen har tillbringats i sängen och kvällen kommer förmodligen att se likadan ut. Tack för gårdagen alla inblandade <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0