Efter dig så smakar inget som förut

Har spelat sönder Molly Sandéns nya låt "kär i din kärlek" eftersom den sätter ord på alla mina tankar och stämmer till hundra procent... Så lyssna på den om ni inte har gjort det än!!! 
 
Träffade Ida & Tuva i onsdags och spenderade kvällen på Pinchos med gudomlig mat och färgglada drinkar, en perfekt myskväll med perfekt sällskap. Hade myskväll 2.0 med Johanni igår där nachotallrik, idolmys och massa prat och skratt stod på schemat. Kändes som 100 år sen jag träffade henne sist trots att det "bara" hade gått två veckor.... 
 
Dödade mina biceps igår och mina ben idag, har alltså kört fyra pass på fem dagar?? En del av mig vill deffa pyttelite då jag inte är helt nöjd med allt, men en större del av mig vill bli stark som satan och då kan man fan inte gå på kaloriunderskott. 
 
Vi förlorade med 3-0 mot Sevilla och spelade 0-0 mot Atletico ikväll, jag brukar ha mycket att säga men känner mig bara tom eftersom det är så tröttsamt & meningslöst. Jag älskar laget och lider med spelarna men klubben får verkligen skylla sig själv, man kan inte släppa den bästa spelaren genom tiderna, strunta i att värva en ersättare och tro att det kommer att fungera. 
 
Ska göra om mitt rum litegrann och imorgon fortsätter jakten på den perfekta mattan - i Västerås!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0