Why would a star ever be afraid of the dark

Buenos dias och long time no see! Att ett av mina "nyårslöften" var att använda mindre sociala medier samt att livet kom i vägen är anledningen till att jag har varit så off, men än lever jag minsann. Har fixat jobb och jobbat arslet av mig, deffat bort x antal cm i midjan, ökat i marklyft och tappat i squats, haft körlektioner, gjort halkbana, spenderat många timmar med min livskraft, senast igår när vi hade myskväll <3 
 
Är ledig idag och solen skiner för första gången på länge, vaknade upp bredvid Johanna och tog mig sen till gymmet. På fredag står Post Malone-konsert på schemat och på söndagen blir det ännu mer roligheter som jag dock måste hålla hemliga ett tag till. Har lagt typ hela mitt sociala liv på hyllan för tillfället så ni får ha lite överseende med mig... 
 
Utan mariginal överlevde vi årets värsta månad januari och nu verkar vi gå mot våren, det är kärlek <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0