don't be surprised when I dissapear

Jag har gråtit mig till sömns och jag har lyssnat på Miriam Bryant på högsta med pappa i bilen och verkligen skrikit ut "du är så jävla inkomplett" och jag har bytt alla sängkläder så det är som att han aldrig har legat där och jag har läst igenom våra sms och tagit långpromenader och lämnat pissprov och hatat honom hatat mig själv saknat honom och bara försökt glömma.
Jag vet själv hur irriterande det är att läsa deppiga inlägg men man fucking bara måste få ur sig det ibland.
 
Årets sista match där Real Sociedad stod för motståndet vann vi med 3-1 tack vare Cristiano & Vasquez, vamos!
 
Pratar med mina babes angående morgondagen, de flesta verkar dra ifrån orten men vi stannar och vaktar hahaha. 2015 har varit ett så jävla intensivt år men jag kan inte klaga och som jag alltid säger, the best is still yet to come. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0