du sviker din broder

Hola amigos! Var ledig igår men tog mig till skolan vid halv 3 för att möta Jossis min bror, chillade på tuna park, käkade glass och köpte 2 porriga tröjor på rean samt de sista julklapparna.
 
Trodde min fredag skulle bli fulländad genom att få lite kvalitetstid med bae men så fan heller. Ni vet när inget man gör är bra nog och dom klagar på exakt allt? "Du är som Gunilla Persson, okej du är mycket snyggare men personligheten, du är en bitch." Tackar & bockar för den, om du bara visste hur mycket jag har offrat skulle du aldrig ens kalla mig något som var i närheten av det. Jag vet inte själv varför jag klamrar mig fast så hårt vid något som inte existerar, men när man en gång i tiden var villig att göra allt för den där personen är det svårt att släppa det.
 
2 dagar kvar till avslutning, grattis i efterskott käre far, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0