men ingenting har nånsin slagit så hårt

Idag är jag arg. Ni vet när man är sådär riktigt rasande för egentligen ingenting och emellanåt bara måste knyta ihop nävarna och göra allt för att försöka behärska sig. Man vill bara slå så hårt man kan på något tills det går sönder och gråta och skrika men istället ler man och ba "jomen allt är bra".
 
Självklart har jag har mina anledningar, men jag orkar inte skriva ut det. Jag kan bara säga att jag är så fruktansvärt trött på att bli uppenbart nedvärderad och ignorerad, min praktik slutade för snart 1 vecka sen men det verkar aldrig ta slut helt, för alltid är det nått.
 
Dessutom spelade vi 0-0 borta igår mot Manchester City och det ger oss visserligen en liten fördel inför returen men inte fan är jag imponerad. Inte har jag några pengar heller, bara jävligt många dyra saker att fixa till helgen och dess bravader, men det är det värt. Får köpa vodka på kredit eller nått, hohoh.
 
Har åtminstone hunnit plugga, träna och sova jävligt mycket. Och det är det enda bra. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0