you don't ever wanna step off that rollercoaster

Har inte hänt mycket spännande sen sist jag skrev, dagarna ser i stort sett likadana ut vilket kan vara både skönt och fruktansvärt tråkigt. Äta sova träna plugga skratta gråta, repeat.
 
Blir förhoppningsvis inga tårar ikväll då jag ska träffa mina efterlängtade brudar i orteeen, får se hur kvällen slutar men det blir bra oavsett. Är glad just nu för har fått tillbaka 2 svenskauppgifter med betyget A på båda, duger.
 
Atletico spelade 1-0 mot Bayern trots att de hade endast 29% bollinnehav, om vi tar oss till finalen VET jag att det blir dem som står för motståndet och detta år tror jag tyvärr inte att vi lyckas med samma bedrift och mirakel som 2014 men vi får se. Regnet öser ner men no cloud is so dark that the sun can't shine through HAHHA, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0