feel da rush

Efter 3 somrar i rad i en av Europas främsta partystäder Bodrum hamnade jag & mamacita på den lilla ön Samos som tillhör Grekland. Om jag ska vara brutalt ärlig var det verkligen fett dött men det var seriöst precis vad jag behövde efter ett intensivt år med massa tårar och en fullspäckad sommar med både jobb, skratt och drama. 
Solade som om det inte fanns någon morgondag, badade i Medelhavet, åt god mat, drack vin och bara chillade helt enkelt. 
 
Under tiden jag var borta hann Real ta hem Santiago Bernabeu-trofén, Sverige slog ut Brasilien men förlorade mot Tyskland i finalen och min brori fixade körkortet på första försöket, grattiiiiiis! La Liga startar om 5 min och Real Sociedad står för motståndet, i och med att skolan börjar imorgon (för min del) tackar jag för denna sommar som har bjudit på så jävla mycket. PUSS 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0