I think of you whenever I'm alone

3 dagar kunde jag vara i skolan förra veckan innan jag blev fruktansvärt sjuk för tredje gången på en månad och därmed tvingades stanna hemma. Innan jag blev jättedålig lyckades jag träffa min stjärna som fyllde 18 och även komma iväg och gadda in en fet lilja/mandala på ryggen, så nu är jag 3500kr fattigare och ännu lite coolare. 
 
Dessutom plockade världens bästa Cristiano Ronaldo hem titeln som Europas Bästa för jag vet inte vilken gång i ordningen, jag avgudar dig mer än ord kan beskriva. Laget lyckades vinna med 2-1 mot Celta Vigo tack vare Morata och Kroos i lördags, bästa niiii. 
 
För övrigt har det inte hänt sådär jättemycket, var på VC igår och käkar numera penicillin för tredje fucking gången detta år. Kunde inte följa med och fira morfar på hans födelsedag men frågan är om jag ens hade klarat det överhuvudtaget eftersom mormor inte är där. 
 
Ska till skolan imorgonbitti för ett möte och sen dra täcket över huvudet, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0