one call away

Sen jag skrev sist har jag hunnit sola, växla pengar och trycka i mig jävligt många onödiga kalorier i form av godis och glass. Sa att jag skulle deffa dom sista veckorna innan Grekland men så blev det alltså inte, man tänker "fuck it, jag får äta precis vad fan jag vill" för stunden men sen när man står där på beachen är ångesten ett faktum. Knas deluxe. 
 
Vet inte alls vart jag står med bae då kommunikationen inte är på topp, på ett sätt är jag så jävla rädd för att kasta mig in i något helhjärtat utan att veta hur det slutar, men på ett annat så känner jag att jag inte har något att förlora, så vi får se hur det bliiiir. 
 
Efter en otroligt spännande match igår räddade finalhjälten Ramos och även Carvajal oss ännu en gång när vi plockade hem Supercupen, säsongens första titel!!! All kärlek till er, puuuss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0