jag är frosten där inget växer

Mitt pessimistiska men ack så realistiska jag var hundra på att Portugal skulle göra sin sista match i EM igår men gud och Cristiano Ronaldo (som då är min gud) hade andra planer. Efter 2 missade chanser av kroaterna kontrade Cristiano, Quaresma & Nani i 117:e minuten och med sitt enda skott på mål i hela matchen gick bollen i nät och därmed är Portugal vidare till kvartsfinal och Kroatien är ute. Det är fortfarande helt ofattbart men jag är så innerligt glad att Rakitic fick smaka på sin egen medicin, forza Portugal!!! 
 
Även Wales och Polen är de länder som hittills är klara för kvartsfinalen.
 
För dom som inte vet och bryr sig är min lur ur funktion och jag har inte kunnat smsa på 4 dagar. Får snart ett vansinnesutbrott men ska köpa en ny imoron så de löser sig, hoppas ingen drunknar i regnet puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0