jag skiter i om du svarar

Fucking v u x e n jävla Sanna som skriver! Tackar alla som på ett eller annat sätt uppvaktade mig i tisdags, fick massa presenter och pengar och avslutade dagen på bästa möjliga sätt med min andra halva. Har inte blivit leggad en enda gång när jag har köpt cigg vilket är både lite av en besvikelse och stolthet. Bråkade med min "kärlek" men orkar verkligen inte bry mig mer. 
 
Portugal spelade alltså 3-3 mot Ungern och ställs mot Kroatien i åttondelen, och eftersom Spanien förlorade mot Kroatien tvingas dom möta Italien vilket innebär att 2 av mina favoriter åker ut redan nu. Sverige och framför allt Zlatan Ibrahimovic gjorde sin sista match i måndags när dom förlorade med 1-0 mot Belgien, all kärlek. 
 
Trevlig midsommar bitches, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0