you're my only one

Var med brori på speedway igår, sen så fort jag hade åkt ifrån henne började jag gråta av diverse olika anledningar, grät hela vägen på bussen och tog mig inte längre än till hallgolvet där jag spenderade en jävla massa minuter. Fick endast 4 timmars sömn och hade både omprov & uppsatsskrivning idag, kan väl inte hänga nått av det i julgranen så att säga men vad förväntar man sig. Hade även betygssamtal idag och 3 av mina 4 brudar (inkl mig själv) slutade i tårar så jag säger bara en sak, skolan dödar en. Hade fetaste håltimmen så passade på att käka på Max inför beachen sådär. 
 
Endast 2 dagar kvar till s o m m a r l o v och jag tror faktiskt att vi klarar detta. Idag är det 5 månader sen himlen blev lite finare och världen blev lite gråare, jag saknar dig mormor. Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0