I will rise above it all

Stressade röven av mig igår så måste ärligt talat börja squata mycket mer innan sommaren för att inte se ut som en planka.
Innan urnsättningen tänkte jag "hoppas jag inte börjar gråta" men det var lättare sagt än gjort om man säger så. Det krossar fortfarande mitt hjärta varje dag, sov gott världens finaste mommo, jag älskar dig.
 
Tvingades duscha och sminka om mig på 40 min men det gick och därefter var det dags för dagens sista och bästa åtagande. Efter 1.5 timmars massage och 2500 kr har jag numera 2 revolvrar på ryggen, är alldeles för svullet nu så ni får vänta tills nästa vecka innan ni får seee.
 
Tack gode gud för att jag är ledig idag, kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0