kommer du ihåg, vi kunde skratta åt allt

Klarade veckans åtaganden som en dans, business på ungdomsmottagningen, föreläsningar på MDH, muntlig examination i engelska, sexprat på ekuriren eftersom jag är kändis osv osv, listan kan göras lång. Hann dessutom med att köpa min efterlängtade gröna bomberjacka och tvärdissa en fuckboy för att vara med Adam, jag är så king.
 
Fick bara 7 timmars sömn trots att jag kom hem relativt tidigt från min brori i Hällby igår men vad gör det om 100 år. Ville aldrig dra därifrån eftersom vi iochmed praktiken som börjar imorgon kommer vara åtskilda fööör länge men what doesn't kill you makes you stronger I guess.
 
Real lottades mot Wolfsburg och det blir helspanskt möte mellan Barca och Atletico, detta gör mig så glad då det innebär att vi åtminstone slipper en av dom! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0