calling me up just to push me down

Trots en nick i ribban och en straff i stolpen gjorde världens bästa 2 mål när Portugal krossade Lettland med 4-1 som jag äntligen fick bevittna. Vi har dock alla odds emot oss inför Madrid-derbyt i helgen då vi har sisådär 5-6 nyckelspelare skadade men men, den dagen den sorgen. 
 
Hade endast två lektioner igår, är helt ledig idag OCH har sovmorgon imorgon, livet har sina ljusa stunder. Har fyra olika uppgifter att göra idag som jag har skjutit upp ett bra tag så det är bara att välja och vraka :)))) 
 
Något med min häl är jättefucked för jag kan knappt stödja på foten så blir förmodligen en liten tur till VC/akuten imoron, fredagsnöjen sådär. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0