för jag har alltid vetat att du inte skulle stanna

I onsdags spenderade jag pengar på underkläder och grönsaker när jag och min soulmate gjorde stan farlig med bl a ett besök på polisstationen, hehehe. Dagen efter det bestämde jag mig för att köpa 2 nya påslakanset när jag och brori lekte vuxna och befann oss på Jysk, och poängen är att jag inte behövde nått av dessa!!! Jag klagar jämt på att jag är fattig men det är ju kanske inte så konstigt hahah. 
 
Frös fingrarna av mig när jag och mami var på kyrkogården igårkväll och tände ljus för alla våra änglar men det var så jävla värt det, ni är saknade. Real möter Leganes kl 12, det är typ 2 grader ute och detta är alltså sista dagen på lovet, love life. Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0