through eternity

Äntligen en lugn vecka med varken plugg eller drama, så jävla välbehövligt. Båda mina pinglor lyckades ta körkort så jag och min soulmate gled runt i stan och dunkade musik på högsta volym, kvalité!!! 
 
Liam från Idol befann sig tydligen i vår kära stad under gårdagen så jag & Ida sprang runt från ena sidan av stan till den andra i kylan för att hitta honom, dock utan resultat. Träffade Jossis en stund efter det och därefter ytterligare en charmig filur från Eskilstuna City som jag snackade ett tag med i somras när omständigheterna var bra mycket mer komplicerade. 
 
Sverige lyckades hålla nollan längre än jag trodde men det slutade ändå med förlust mot Frankrike och jag hoppas på vinst för Portugal ikväll. Ta hand om era pappor idag då det är fars dag, xoxo 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0