I'll give you every piece of me

Tanken var att fira in höstlovet med en fet fylla tillsammans med världens bästa tjejer, men ni vet när man känner redan i början av kvällen att niiiiix, detta kommer inte gå. Så blev det igår men inte klagar jag för det, slipper vara bakis plus kvalitétstid är alltid guld värt. Fick snabbesök av mr F och vår kära mordhotare började trakassera oss lite smått men livet går vidare.
 
Vi pratade om gamla händelser som inträffade för nästan exakt ett år sedan och även om jag inte började storgråta så kände jag verkligen hur en liten del av mig dog inombords eftersom allt var så jävla mycket bättre då. Jag ville skrika ut min saknad men skulle endast få ett eko tillbaka för allt är dött, tyst och borta sen långt tillbaka. Och det är inget man vill påminnas om. 
 
För övrigt avslutade jag denna del av höstterminen med ett A på provet i naturkunskap och vi leder just nu med 2-1 mot Alaves på bortaplan. Puss!!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0