with every broken bone

Blev inte en lugn helg denna gång heller trots att jag hade tänkt det eftersom grabbarna från förra helgen ville köra rond 2 igår, så jag och Sofia spenderade större delen av natten på Sveaplan med vodka och drinking games i mängder.
Blev hungriga runt 3 och ringde helt spontant till stans grymmaste Mr. R som lät oss våldgästa hans lägenhet, lagade mat åt oss OCH lät oss sova i hans säng. Drog hem när de första bussarna började gå och det är seriöst bland det värsta jag har varit med om, mådde så illa att jag fucking skakade. Kom hem runt 7 och har legat i sängen sen dess ungefär. 
 
Hade två prov i veckan, massa inlämningar, simprov i badhuset där vi krossade alla i livräddning osv, så jävla grymma. Har shoppat som fan och fick världens äckligaste sms från den enda kille som jag nånsin varit beredd att offra allt för men men, time changes och inte fan har jag gråtit åtminstone. 
 
Real krossade Legia Warszawa med hela 5-1 och Cristiano är numera den näst främste assistmakern i CL, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0