I know I can treat you better

Låååång crazy vecka med massa händelser! Utvecklingssamtal, bio med världens bästa tjej där vi såg världens bästa film Hitta Doris, roadtrip med min gäri i torsdags då vi bara hade en lektion, går inte in på detaljer angående fredagens action och avslutade veckan med mina brudar, killar från Västerås och massa vodka. Kommer inte ihåg så mycket mer än att jag halsade rosévin och var packad redan runt 21 som största fjortisen haha men kul hade vi iallafall. 
 
Det tog 6 min för världens bästa spelare att näta trots ett uppehåll på exakt 2 månader, bäst av en anledning. Vi krossade Osasuna med 5-2 medan Barca förlorade mot ett par nykomlingar på hemmaplan hoho. 
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0