jag förstår mer och mer att det är en illusion

Förutom mötet i onsdags där jag äntligen hoppade av världens äckligaste matte befann jag mig endast i skolan på torsdagen & fredagen vilket var mer än okej. Var dock allt annat än glad på torsdagen, spenderade natten hos babe men allt gick verkligen rakt åt helvete och nu vet jag inte alls om det är värt att kriga för eller om man bara ska säga fuck it. Träffade den enda kille jag nånsin har älskat dagen efter och även om jag fick lite klarhet i saker och ting blev jag inte överdrivet mycket klokare av det.
 
Blev en liten roadtrip med världens bästa brori till Västerås igår där jag äntligen fick tag på min efterlängtade röda bomberjacka. Lunchade på IKEA och bara gled runt, mycket väl godkänt. 
 
Ska plugga och träna som fan idag eftersom min rumpa försvann helt när jag var sjuk, puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0