ask me why and I'll spit in your eye

Lite halvknas vecka som vanligt, misstänker att både jag och alla i min omgivning har en släng av både scizofreni och borderline för det är helt sjukt och rent ut sagt skrämmande vilka extrema humörsvängningar vissa har, som självklart påverkar en själv också. Har egentligen ingenting att klaga på då det till 100% är mitt eget fel som ger folk andra chanser trots mitt långa inlägg om just det för inte alls längesen. Det gäller bara att veta när det är dags att dra sig ur innan det går alldeles för långt men just det har jag alltid haft svårt för ;))))
 
Har inte gymmat på sisådär 9 dagar och har tusen miljoner jävla uppgifter plus svenska nationella i 4 timmar under den kommande veckan, jag vill seriöst bara slå mig själv i huvudet med en sten för jag är fett trött på livet. Dyker säkert upp nått ljushuvud och ba "ska du ha mens snart gumman?:)" men har pistolen laddad så våga inte. 
 
Tänk att bara ligga på en strand utan några bekymmer eller vara helt packad och lycklig på ett fullt dansgolv, cravings!!!! Har abstinens efter min baby också så hoppas denna fucking vecka går fort. Hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0