don't save her

Fruktansvärt crazy vecka med både toppar och dalar, trots att jag är heartbroken (haha) blev onsdagens utgång tack och lov otroligt lyckad. Kunde ha gått illa eftersom vi blandade cider, smirnoff, vin, vodka och sours men icke sa nicke, är man viking så är man. Förade i Nyfors och tog oss till Gränden på ostadiga ben där vi dansade resten av kvällen, kramades med gamla fans och becknare som vanligt innan jag var hemma runt 02:30 efter att världens bästa Johanna hämtat mig. 
 
Gårdagen spenderades i sängen, hade bara en lektion idag och åt max efteråt så klagar inte. Min summerlove frågade om vi skulle träffas idag men för mitt hjärtas skull måste jag ta det lite lugnt ett tag, "läka" och bara ta hand om mig själv. Pain demands to be felt som de säger i the fault in our stars, det är lika bra att ta tag i skiten och face the truth istället för att förtränga det som hänt och låtsas som att allt är bra. 
 
Ska äta nutella resten av kvällen och jobba på mitt svenska argumenterande tal i np nästa vecka, hadee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0